El Registre General és l’instrument per controlar el flux de comunicació entre el Consell Comarcal del Bages i la ciutadania o altres organitzacions i que dona fe de si s’ha produït o no aquesta comunicació.
Canal electrònic (via internet)
Funciona tots els dies de l’any, durant les 24 hores del dia. A efectes de còmputs de terminis, la recepció de documents en un dia inhàbil es considerarà efectuada el primer dia hàbil següent. La data i hora per la qual es regeix aquest registre, és l’establerta per la seu electrònica.
Aquesta seu registra les sol·licituds, els escrits o les comunicacions relatives a tràmits o procediments telemàtics que hi ha en el Portal de tràmits i gestions i els que es creïn en el futur, sempre que les normes d’aquests procediments així ho indiquin.
També es poden presentar les sol·licituds efectuades a través del model o sistema electrònic d’instància genèrica.
Canal presencial
Funciona tots els dies de l’any que siguin hàbils a la ciutat de Manresa. Vegeu horaris en la barra lateral d’aquesta pàgina.