Aquesta setmana s’ha presentat el projecte a entitats, administracions i empreses del territori
El Geoparc Mundial Unesco de la Catalunya Central ha començat a desplegar el seu pla de màrqueting, un document que establirà l’estratègia i les accions que es desenvoluparan al llarg dels propers anys per projectar el Geoparc i atraure-hi visitants. Aquesta setmana es va portar a terme la sessió inicial de presentació del pla, una trobada que va reunir prop de 40 assistents representants d’entitats, administracions i diferents sectors econòmics del territori.
Agustí Comas, conseller comarcal de Turisme i president del Geoparc, valora molt positivament aquesta primera trobada i el procés que s’inicia a partir d’ara per elaborar el pla de màrqueting. Destaca que “anem avançant en les accions previstes al Pla Director del Geoparc i ho fem comptant amb la participació de tot el territori”.
Durant la jornada es va fer una introducció a l’estratègia de màrqueting que tot just es comença a treballar i a les diferents fases que tindrà el projecte. La sessió també va servir per establir un primer contacte entre tots aquests agents i l’empresa adjudicatària de l’elaboració del pla.
En una primera fase, es farà una diagnosi de la situació a partir d’un procés participatiu que tindrà en compte l’opinió dels principals agents territorials, sectors empresarials i experts de les diferents disciplines que formen part de l’activitat turística de la Destinació Geoparc. El Geoparc Unesco, que posa en valor el patrimoni natural i geològic del territori, és un dels actius turístics més destacats de la comarca del Bages.