El curs es farà el dilluns 26 de juny al matí i cal inscripció prèvia

El Consell Comarcal del Bages, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i la Cambra de comerç de Barcelona, ha organitzat per al dilluns 26 de juny al matí el taller “Reputació on-line en turisme: com millorar la competitivitat gràcies a les opinions dels clients a Internet”. Aquesta formació donarà les claus sobre la importància de la reputació on-line per la competitivitat de les empreses i destinacions turístiques, és gratuïta i està adreçada principalment a professionals d’empreses privades i entitats públiques de tots el àmbits del sector turístic: allotjaments, restauració, atraccions, centres de visitants, etc.

En el taller es tractaran temes com la gestió proactiva de la reputació a internet, nous reptes en gestió de reputació on-line (emissions de vídeo en directe, mapes socials, realitat virtual, etc.), com localitzar on s’està opinant d’un negoci/destinació, identificar àrees de millora a partir de les opinions dels clients, incentivar l’usuari a compartir la seva opinió a Internet, adoptar bones pràctiques en gestió de respostes, seguiment i monitoratge, quadre de comandament i eines gratuïtes online, etc.

La sessió es farà entre 2/4 de 10 del matí i 2/4 de 2 del migdia, a la seu del Consell Comarcal del Bages i cal reservar plaça a través d’aquest formulari: http://ow.ly/jmoK30cjCUq

Comparteix

image_pdfExporta a PDF