Consell Comarcal del Bages i Ajuntament de Manresa mantenen la pressió a les entitats bancàries del territori per evitar la discriminació dels serveis que ofereixen a les persones grans. En el marc de la darrera trobada, celebrada a la Delegació del Govern a la Catalunya Central a Manresa, els representants del Consell Comarcal del Bages i de l’Ajuntament de Manresa, acompanyats dels membres dels Consells de les Persones Grans del Bages i de Manresa, han traslladat les darreres demandes.
La consellera de l’Àrea d’Atenció Social Especialitzada del Consell Comarcal del Bages, Eulàlia Sardà Bonvehí, ha explicat que “hem demanat a les entitats bancàries que es redueixin les comissions a les entitats socials i sense ànim de lucre, que es faci efectiu el desplegament de nous caixers automàtics als barris i que es millori l’atenció a les persones grans”.
Al seu torn, la regidora d’Infància, Joventut i Persones Grans de l’Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega Juncosa, ha agraït “la predisposició del sector bancari a l’hora d’introduir les millores sol·licitades” i ha instat el sector a “continuar millorant la inclusió financera de les persones grans”.
En el marc de la trobada, han participat les entitats bancàries del BBVA, Banc Sabadell i Caixabank, que es mostren obertes a estudiar o introduir les millores plantejades des del col·lectiu de persones grans del Bages a partir del diàleg iniciat a finals de l’any passat.