Una OAC es el punt de referència de la ciutadania en la seva relació amb el Consell.
Us demanem que ens feu arribar les vostres idees i valoracions per a millorar l’atenció que oferim a la ciutadania mitjançant el següent formulari:
Amb la participació de tots i totes, podem adaptar millor el nostre servei a les vostres necessitats.
Què és una OAC?
- Una Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) facilita informació sobre qualsevol servei, tràmit o activitat.
- Canalitza de manera eficient les consultes, queixes i suggeriments als diferents departaments.
- Registra i inicia la majoria dels tràmits de qualsevol àrea, permetent que la ciutadania només hagi de posar-se en contacte amb ella per realitzar la majoria de tramitacions.
- I assumeix de forma progressiva els tràmits de major volum i baixa complexitat, tot incrementant la qualitat i quantitat dels serveis d’informació, atenció i tramitació a la ciutadania.
És per això que la creació i el desenvolupament de l’OAC requereix la implicació directa de la ciutadania.